Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει μια εταιρία ώστε να αναπτύξει ή να βελτιώσει τις εξαγωγές της είναι να γνωρίζει πολύ καλά τον εαυτό της.
Να γνωρίζει καλά τα προϊόντα της, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους, με βάση αυτά που ζητούνται στις αγορές, τις απαιτήσεις σε πόρους, τις διαδικασίες των εξαγωγών. Μόνο έτσι θα μπορεί να θέσει ρεαλιστικούς στόχους, να εντοπίσει τις ευκαιρίες και να προχωρήσει σε πλάνα και δράσεις.
Βεβαίως κάθε επιχειρηματίας έχει μια γενική γνώση όλων αυτών. Στην πράξη όμως αυτή η γνώση αποδεικνύεται εν πολλοίς λανθασμένη ή όχι τόσο ακριβής όσο χρειάζεται. Αυτό μπορεί να κοστίσει πολύ, τόσο σε απώλειες πωλήσεων όσο και σε κοστοβόρες αλλά άστοχες ενέργειες.
Η πραγματική γνώση μπορεί να έρθει μέσα από μια ειδική πλατφόρμα με τίτλο: ‘Έλεγχος Εξαγωγικής Ετοιμότητας Εταιρίας’, η οποία είναι στην ουσία έλεγχος των δυνατοτήτων της για εξαγωγές, καθώς και των αδυναμιών της.
Περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο αριθμό ερωτήσεων, ταξινομημένων σε οκτώ ενότητες, τις οποίες τα στελέχη της Global Greece – Cheese Exports συμπληρώνουμε μαζί με την επιχείρηση.
Την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου ακολουθεί μια ακριβής έκθεση της Global Greece – Cheese Exports η οποία περιλαμβάνει την πλήρη αξιολόγηση των εξαγωγικών δυνατοτήτων-αδυναμιών της επιχείρησης, ανά τομέα και τις τελικές της προτάσεις ως προς το πώς πρέπει να οργανωθεί, να προετοιμαστεί και να δραστηριοποιηθεί ώστε να ξεκινήσει ή να βελτιώσει τις εξαγωγές της.
Ο Έλεγχος Εξαγωγικής Ετοιμότητας αναλυτικά:
- Αναδεικνύει όλες τις δυνατότητες μιας επιχείρησης για εξαγωγές
- Εντοπίζει τις αδυναμίες και τα σημεία στα οποία χρειάζεται βελτίωση
- Εντοπίζει τις ευκαιρίες, προειδοποιεί για τους κινδύνους, επισημαίνει τα κόστη, σας προφυλάσσει από λάθη
- Υποδεικνύει τρόπους και διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων κατά τη διαδικασία των εξαγωγών
- Ενημερώνει για τις απαιτήσεις των δικτύων διανομής (ποσότητες, χρόνοι, διαδικασίες) και οδηγεί την εταιρία στο να συνειδητοποιήσει αν μπορεί να ανταποκριθεί και στο πως πρέπει να προετοιμαστεί
- Την βοηθάει να αποφύγει ‘παγίδες’ και να ξεπεράσει δυσκολίες
- Αξιολογεί και προτείνει τις καλύτερες τακτικές που θα της δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
…και εν τέλει ξεκαθαρίζει το τοπίο για μια επιχείρηση σχετικά με τις εξαγωγές και τακτοποιεί το μυαλό του επιχειρηματία ώστε να προχωρήσει σε υλοποιήσιμους στόχους.
Αποτελεί το πρώτο θεμέλιο αν θέλετε να κτίσετε γερά τις εξαγωγές σας
Η Global Greece προσφέρει δωρεάν το εργαλείο αυτό, σε τρείς ελληνικές τυροκομικές εταιρίες ώστε να συμβάλει στην αναβάθμιση της εξαγωγικής τους δυναμικής.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Global Greece – International Business Projects
Tel: +30 2310474191, 6937102700
E-mail: info@globalgreece.gr , qfood@otenet.gr