Παρμεζάνα. Γεννιέται ηλεκτρονικό εμπόριο της κοινοπραξίας παραγωγών

Οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν μεγάλη ανάπτυξη και ακόμη μεγαλύτερη ώθηση λόγω κορονοϊού και επεκτείνονται και σε προϊόντα στα οποία πριν από λίγο καιρό θα ήταν αδιανόητο. Για παράδειγμα τυριά.

Το Protection Consortium του Parmigiano Reggiano δημιούργησε μία δομή για λεκτρονικό εμπόριο στον ιστότοπό του που εκπροσωπεί όλους τους παραγωγούς, με πολύ φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Με κύκλο εργασιών καταναλωτή 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ, το Parmigiano Reggiano είναι το νούμερο ένα ιταλικό DOP στον κόσμο από την άποψη των πωλήσεων και είναι ένα προϊόν αριστείας της Made in Italy γνωστή και μιμημένη παντού. 

Η Protection Consortium δημιούργησε τώρα έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου –  https://shop.parmigianoreggiano.com/     ο οποίος αντιπροσωπεύει και τα 335 γαλακτοκομεία που παράγουν. Το  ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει επίσης λεπτομερείς σημειώσεις και περιγραφές, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρουν το δρόμο τους ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, γύρω από τα διαφορετικά τυροκομεία και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά και τις ωριμάνσεις  των τυριών. Η αποστολή είναι δωρεάν για αγορές που ξεκινούν από 50 ευρώ. 

Η κοινοπραξία Parmigiano Reggiano, ως εκ τούτου, ανταποκρίνεται ενεργά στην πρόσφατη ισχυρή ανάπτυξη του καναλιού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ιταλία (τόσο σε B2C όσο και σε  B2B ) και το κάνει με έναν ιστότοπο που έχει πολύ φιλόδοξους εμπορικούς στόχους, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Πρόεδρος του ο Consorzio Nicola Bertinelli, ο οποίος εξήγησε: «Τα τυροκοκομεία πρέπει να έχουν όλο και περισσότερη πρόσβαση στην αγορά χωρίς διαμεσολάβηση, όχι μόνο μέσω καταστημάτων της εταιρείας, αλλά και μέσω διαδικτυακών πωλήσεων, άμεσων σχέσεων με μικρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και το κανάλι horeca. Ο στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιο των άμεσων πωλήσεων , που είναι τώρα 390 χιλιάδες τροχοί κατά  15% της συνολικής παραγωγής, δηλαδή περίπου 500 χιλιάδες τροχούς».